Cursors

Fallout blog

četvrtak, 06.03.2008.

Our darkest days

Ovo je inace naslov novog albuma grupe Ignite. iNace to je super band. Ali necemo o mjuzio drugim stvarima cemo. Malo se dobra dogodilo u zadnje vrime pa je naslov prikladan.

Prvo malo o meni. Inace sam bas lose volje zadnjih dana. Nista mi se ne da, a pehovi me sustizu jedan za drugim, vise mi je pun kurac svega.A tek je pocelo. Komp mi je prazan, a igre koje sam skinuo mi ne rade. Krasno!cryheadbang

Drugo evo vidite kako je krasno u nasoj drzavi. Prijete nam Slovenci, prijeti nam Tadic, prijeti nam EU, seru nam zbog ZERP-a, a uz sve to nas izrod nad izrodima koji se naziva premijerom vodi kukavicku vanjsku politiku i jos zeli da se predsjednik bira izborom u parlamentu. Kao da nam u komunizmu nije bilo dosta toga da su se politicari samo medjusobno birali.njamiInflacija nas steze a kreteni koje je ovaj priglup narod izabrao na vlast nisu sposobni za nista. Jos su zatvorili da ducane nediljom, tako da radnici nece dobiti placeni weekend, ljudi koji rade priko tjedna ce kupovati kod moje babe. Naravno onih 7 miseci u godini kad Hrvatska zivi, a ne sanjari. No glavno da crkva nastavlja sa svojom politikom desekularizacije i teokratizacije. Yeah! Napredak!thumbup
Al glavno da je na nelos HTV HDZ postavlja svoje idiote, pa smo izgubili Post Scriptum i Merlica, a ostavili su "Lica Nacije". E da i obradovali nas sa povratkom emisija "Lijepom Našom" i "Svirci moji" bang

Al nije sve sivo... ... ima i crnog. sretan Mladost se spaljuje, vješa, slijece u vodu itd. Sve mi se vrzma jedan nastavak Siske po glavi. Ili je to bio Rex? Uglavnom; u epizodi je bio nekikreten koji je preko foruma "pomagao" mladicima i curama da se ubiju. Tom je tipu spika bila da onaj koji je slab ne triba zivit. Sve mislim da neka budala to ne radi ovdi! Mislite da sam lud! Kad sam gleda seriju mater se vrati sa pijace i pita me sto gledam, ja joj odgovorim i pocmem prepricavati radnju kad me ona prekine i sama dovrsi rekavsi da je na tv-u i novinama par dana prije cula da su jednog takvog uhvatili i zarobili policajci. Creepy! Kakvih sve budala ima!puknucu

Gary Gigax. Poznato vam to ime? E pa ako nije znajte da je jedan od dva suosnivaca Dungeons and Dragonsa. Nije bas bio odusevljen sto su se pocele igre radit po njegovoj ideji, ali to mozda vise govori o njegovoj kratkovidnosti. Iskreno igra Temple of elemental evil je shit igr, a smjestena je u klasičnom Gygaxovom svijetu. No svejedno R.I.P. jer je ovaj covik puno napravia za RPG.

E i jos jedna losa vjest. New dawn, ambiciozni post apoc rpg stavljen je na cekanje. Navodno nista nece biti od najavljenog demo-a jer je igra jos prezahtjevna, a za usavrsavanje developerima fali para. no

A ja ne znam s kojim rijecima bi opisao rijeci koje je Emil Pagliaruo izrekao o Fallotu. Taj se lik busa u prsa kao veliki Fallout fan, izuzev sto ne voli turn based borbu i izometrične rpg igre. A i on želi napraviti igru kakvu on želi, a ne kakvu fanovi žele!? No comment... Ima tu i dobrih stavri i pametnih razmisljanja ali sve u svemu... I ja bih volio da ja ili netko drugi napravi Diablo 3 igrom sa dubljom pricom i jacim rpg elementima, a slabijim hack and clash elementima, ali...

Spekulira se i sa datumom izlaska ovog neobecavajuceg, nahypeanog cuda. 09/09/2008. Cini mi se da ce se ljudi vise veselit sto ce posli biti pusten kod za stari black isleov Fallout 3.

Inace u "Inside the Vault" je bio Dane Olds, lead artist. Covjek je navodno cak i igrao Fallout sretan iako se to ne spominje. Uglavno nista pametno ni puno korisno, pa se ne zamarajte citajuci.

A nafta? Pitate kakve veze ima sada nafta s gaminigom? Ima itekako. Prvo pad standarda nikom ne odgovara, a cjena hrdvera osjetljiva je na cjenu nafte.greedy

Jedino dobro je sto uskoro izlazi nesto, dobre mjuze pa se nadam da ce bar to ispunit ocekivanja.

E ievo jedne dobre vjesti: Anthony Davis developer u Obsidianu je rekao kako Josh Sawyer nije odustao od moda za NWN 2.A to je mod koji treba oziviti baldur's gate 3. Black hound. Jedva sam to izvuka na forumima.

mysteries of the Westgate ozlati krajem miseca navodno. Pozzzzzzz od
mene uz becanje da cu uskoro sredit linkove!wavemah



- 22:46 - Komentari (3) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Web Counter
Web Counter